MasterCard spouští první komerční aplikaci pro robota Peppera
Pilotní projekt Yum Brands a MasterPass startuje
v pizzeriích Pizza Hut
Společnost MasterCard představila první komerční
aplikaci pro lidského robota Peppera z dílny SoftBank Robotics. V aplikaci
můžete využít MasterPass, globální digitální službu MasterCard, která spojuje
zákazníky s obchodníky a umožňuje provádět rychlé, jednoduché a bezpečné
digitální platby napříč různými kanály. Pilotní projekt aplikace bude spuštěn
během tohoto roku ve spolupráci s Yum! Brands ve vybraných pobočkách Pizza
Hut v asijsko-pacifickém regionu.
Nová
aplikace rozšiřuje schopnost robota integrovat zákaznický servis, přístup k
informacím a prodejům, a přispívá tak k unikátním zážitkům z nakupování. Pizza
Hut bude testovat Peppera pro zadávání objednávek a u pokladen, díky čemuž
budou mít číšníci více příležitostí věnovat se samotnému prostoru prodejny, a
budou se tak moci zaměřit na zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti
zákazníka. Schopnost Peppera přijímat objednávky a vyřizovat platby také zkrátí
čekací dobu na objednávky a službu jídlo s sebou, která v současné době
představuje přibližně 80 % tržeb.
„Spotřebitelé
očekávají personalizované služby, nabídky na míru a jednoduché a bezproblémové
procesy, a to jak v obchodech, tak online,“ řekl Tobias Puehse,
viceprezident MasterCard Labs. „Cílem této aplikace je poskytnout spotřebitelům
zapamatovatelnější a osobnější zážitek z nakupování i v době samoobslužných pokladen
a kiosků. To vše díky kombinaci inteligentního Peppera se zabezpečenou
digitální platební službou MasterPass,“ dodal.
Spotřebitel
bude moci pozdravit Peppera a spárovat svůj MasterPass účet buď klepnutím na
ikonu Pepper uvnitř peněženky, nebo načtením QR kódu na tabletu, který robot
drží. Po spárování s MasterPass bude Pepper připraven pomáhat zákazníkům,
ať už s osobním doporučením a nabídkami, poskytnutím dalších informací o
produktech, nebo s asistencí při placení. Pepper bude moci iniciovat,
schvalovat a dokončovat transakce připojením k MasterPass prostřednictvím
připojení Wi-Fi. Transakce se děje v rámci peněženky.
„V rámci
naší digitální transformace zkoumáme zajímavé způsoby, jak zaujmout naše
zákazníky, jak se s nimi propojit a obchodovat,“ říká Karen Chan, chief
digital officer, Pizza Hut v Asii. „S Pepperem mohou zákazníci jednoduše
objednávat a platit a my máme možnost bezproblémového propojení s věrnostními
programy, které umožňují okamžité uspokojení přání zákazníka,“ dodala.
Aplikace
byla vytvořena týmem MasterCard Labs v Singapuru, jedním z osmi výzkumných a
vývojových center společnosti po celém světě. Pepper obohacuje probíhající
programy MasterCard, které umožňují platby z jakéhokoli spotřebitelského
zařízení, příslušenství nebo nositelné věci - od fitness pásků po chladničky -
a nyní i roboty. Integrace s Pepperem má potenciál otevřít příležitosti ve
světě maloobchodu, jako např. individualizované nákupní a concierge služby, speciální
uličky k pokladně nebo možnost nakoupit v obchodě, ale nechat si zboží doručit
domů. Stejné možnosti by také mohly najít využití v jiných sektorech, jako
jsou hotely, banky, letiště a další odvětví zákaznických služeb.
Aplikace
bude představena na akci Pepper Partners Europe pořádané Softbank Robotics
Europe (jednou ze společností SoftBank Robotics Holdings) v Paříži od 24. do
26. května 2016.
Více informací na: www.mastercard.com
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz