Dial Telecom připojil k internetu nový e-shop Lidlu a sklady v Plzni
Logistické centrum v Plzni, které bude zásobovat zbožím několik zemí včetně celé ČR, připojil společně s novým e-shopem do své sítě poskytovatel datových služeb Dial Telecom. Jako jediný splnil náročné podmínky obchodního řetězce Lidl E-Commerce na bezpečné a zálohované připojení a to rychlostí až 1 Gbps.
V současné době probíhá technická příprava celého projektu, který potřebuje mít kvalitní a zabezpečený systém. Náročné podmínky na rychlé a bezpečné připojení k internetu dokázal splnit díky individuálnímu datovému řešení a vlastní národní optické síti pouze Dial Telecom.
Zásobování ČR, Slovenska i Německa
Z logistického centra budou zásobovány Česká republika, Slovensko, část Německa a do budoucna i Polsko. Optická síť Dial Telecomu zajistí propojení logistického centra v Plzni s centrálou, napojení na ERP systémy společnosti, konektivitu pro serverovnu a v neposlední řadě přes ni budou probíhat objednávky a finanční transakce e-shopu.
„V tuto chvíli máme takzvaný náběhový měsíc, v průběhu výstavby a ladění technologií tedy dodáváme konektivitu 2× 50 Mbit/s. Za plného provozu však bude navýšena na garantovaných 2× 100 Mbit/s, s možností upgradu rychlosti až na 2× 1 Gbps,“ řekla nám Martina Setunská, marketingová manažerka společnosti Dial Telecom.
Internet na míru
Individuální řešení Profi Internet zahrnuje využití tamější vlastní optické sítě Dial Telecomu, která bude nově zavedena až do logistického centra, zálohované konektivity 2× 100 Mbit/s pomocí optické sítě i radiového propojení, s možností navýšení rychlosti až na 2× 1 Gbps. Dostupnost služeb (SLA) tak dosahuje 99,99 %.
Plně automatizovaný provoz skladu by měl Lidl E-Commerce zahájit do konce tohoto roku. Poté už nebude nic bránit tomu, aby se začátkem toho příštího rozjel také e-shop se spotřebním zbožím. „Se zahájením provozu plzeňského distribučního centra počítáme během podzimu letošního roku. Start internetového obchodu poté předpokládáme nejpozději v prvním čtvrtletí roku 2017,“ řekla k tomu Zuzana Holá, mluvčí Lidlu.
O firmě Dial Telecom, a.s. (Česká republika)
Akciová společnost Dial Telecom je poskytovatelem komplexního portfolia hlasových, datových a internetových služeb s garantovanou dostupností po celé České republice prostřednictvím vlastní jednotné optické sítě. Délka provozovaných optických kabelových tras společnosti Dial Telecom činí v současnosti 4 750 kilometrů v rámci České republiky a 250 km kabelových tras s přibližně 12 000 km optických vláken v rámci metropolitní sítě v Praze. Ve své síti provozuje Dial Telecom více než 5000 aktivních zařízení s 25 000+ aktivními porty. Kromě optických tras využívá Dial Telecom 1100+ rádiových spojů jak ve své páteřní infrastruktuře, tak i pro úseky posledních mílí.
Síť společnosti Dial Telecom má centrální dohledové centrum v Praze. Monitorování sítě i pracoviště podpory zákazníků pracují v nepřetržitém provozu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Dial Telecom, a. s., je držitelem certifikátů ISO 9001:2009 se zaměřením na management jakosti, ISO 14001:2005 pro kvalitu environmentálního managementu a ISO 27001:2006 pro řízení informační bezpečnosti, tedy ochranu citlivých informací před neoprávněným přístupem.
Více informací na: www.dialtelecom.cz
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz