Značky na přání jdou na dračku. Tohle jsou ty zatím nejvtipnější!
O novou značku už si od začátku roku zažádalo několik stovek lidí. Nejčastěji si lidé přejí mít na značkách své jméno, případně značku vlastního auta (VOLVO, FERRARI). Doslova boj je o značky s co největším počtem stejných číslic nebo písmen.
Češi ale vždy byli a budou ohromně vynalézaví a na silnicích tak už brzy budete moci potkat auta s velmi originálními značkami. Na Zlínsku to bude například NINJA nebo DABEL, potkat ale můžete také závodníky se značkami RALLY 001 nebo ROUTE 66, píše Zlínský deník. Jeden z obyvatel Starého Města si na svou značku vtipně nechal napsat OLD CITY.
Podle ministerstva dopravy si řidiči rychlostí blesku zaregistrovali také třeba značky FANT0MAS nebo TRABANT1. Populární je i zkratka VIP s příslušným počtem číslic. Patrně nejvtipnější žádost o značku přijali úředníci hned v prvních dnech v Ostravě. Jeden z řidičů bude jezdit ve voze NCC1701D, přičemž NCC-1701 je označení fiktivní lodi ze seriálu Star Trek.
Smysl pro humor ukázali také řidiči na brněnsku. Ti si nechali zaregistrovat takové značky jako BATM0BIL, DEMOLICE, LUCIFER1 nebo UKRADEN3, píše web lidovky.cz.
Lidé se často na značky aut snaží napsat jméno vlastní firmy a udělat si tak reklamu. Podařilo se to například jednomu podnikateli z Ostravy, který si písmeno O v názvu firmy nechal nahradit nulou a splnil tak podmínku mít na značce alespoň jednu číslici.
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Auto Moto:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz