Zuno otevírá kontaktní místa a startuje kampaň k refinancování
Banka Zuno v České republice zahajuje provoz kontaktních míst pro klienty. Fungují už na šesti místech, a to v Liberci, Plzni, Praze, v Českých Budějovicích a v Ostravě, kde se otevřely hned dvě. Lidé si na nich mohou například nechat poradit, jak v Zuno požádat o refinancování svých starých úvěrů v rámci právě zahájené kampaně.
Cílem je oslovit širší okruh lidí a nabídnout osobní kontakt s bankou těm, kteří primárně nevyužívají pro správu financí jen internet. V Zuno jde všechno zařídit online, ale některé služby už je možné vyřídit i osobně.
Na kontaktních místech může každý jednoduše zjistit, jak spolu se Zuno ušetřit i tisíce korun na staré půjčce. Stačí si přenést nevýhodný úvěr. Zájemci zde mohou také otevřít účet, podat žádost o půjčku nebo o jiné služby za asistence poradce, navíc mohou požádat o obnovu přístupů do internetového bankovnictví nebo získat zapomenuté klientské číslo.
„Chceme klientům ještě více usnadnit život a umožnit jim osobní kontakt s bankou prostřednictvím kontaktních míst. Rozšiřování počtu kontaktních míst je pro nás příležitostí oslovit i ty zájemce o bankovní služby, kteří potřebují například pomoc s dodáním potřebných dokumentů, nebo chtějí osobní konzultaci," uvedl šéf divize prodeje Zuno Ján Bača.
Slogany na kampaň? Řekněme to na rovinu
Reklamní tým se v TV spotu ke kampani opět společně zamýšlí nad
vhodnými slogany. Padají návrhy jako:
„Co můžeš ušetřit dnes, nenechávej
na zítra. “Nejsem
tak bohatá, abych nemohla šetřit“.
„Kdo nešetři s námi, šetří proti
nám“.
„Kdo nešetří, neušetří“.
„A co kdybychom
jim to raději řekli
na rovinu: Refinancujte
v Zuno a okamžitě ušetříte,“
zní konečně ten správný návrh.
Nový spot najdete zde!
Kampaň startuje 7. ledna a poběží do konce února, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
Kombinace internetu a osobní asistence
Zuno zřizuje kontaktní místa ve spolupráci se společností Chytrý Honza v rámci konceptu Chytré adresy. Ty kombinují online svět s offline distribucí finančních produktů. Zuno je stejně jako Chytrý Honza inovativní společnost se záměrem masivního růstu a expanze v roce 2016. Plán předpokládá otevření minimálně dvou desítek těchto kontaktních míst do konce roku.
Na Chytré adrese zákazníci vyřídí vše bez papírování, v neformálním prostředí připomínající spíše obývací pokoj než bankovní pobočku. Na každé z nich jsou k dispozici minimálně dva zaměstnanci.
"Za prvních šest měsíců fungování Chytrých adres se nám potvrdilo, že propojení online a offline světa funguje, pokud pobočky pojmeme skutečně moderně a nabídneme lidem příjemné a přátelské prostředí. Už v září jsme překonali první metu - tisícovku obsloužených klientů. Co lze sjednat na Chytré adrese, lze sjednat i online. Nicméně stále mnoho lidí upřednostňuje přímý kontakt s odborníkem. Zuno tuto naši vizi sdílí, a proto jsme si na spolupráci plácli,” říká výkonný ředitel společnosti Chytrý Honza Jiří Paták.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz