Přidejte se k největší soutěži o finanční miss
Soutěž Zlatá koruna se koná pravidelně už od roku 2003 a skloubí v sobě názory odborníků i laiků. V odborné části produkty hodnotí 300 členná odborná porota, složená z lidí různých profesí napříč celým finančním trhem. V jejím čele je už několik let prof. Michal Mejstřík.
Pro laiky je určené hlasování v Ceně veřejnosti a Ceně podnikatelů. Cena veřejnosti je dvoukolová s play-off o dvaceti účastnících, Cena podnikatelů probíhá jednokolově. O síle veřejného hlasování vypovídají nejlépe čísla. V loňském roce odevzdali lidé v nominačním a finálovém kole dohromady přes 90 tisíc hlasů pro víc než 600 finančních produktů. V Česku byste podobnou finanční anketu hledali jen stěží.
Dlouhodobě dominují Ceně veřejnosti nízkonákladové účty. Čím dál častěji se v ní ale prosazují i další kandidáti - platební nálepky, různá spoření nebo úvěry. Zaujal některý i vás? Nenechte si to pro sebe a pomožte ostatním s výběrem z nepřeberné nabídky.
„Vážím si především toho, že se nám každoročně sejdou desetitisíce "kladných bodů". Ono je jednoduché na něco nadávat a jenom kritizovat. Vybrat jeden produkt z mnoha a říct, že je nejlepší, dá víc práce. Když si spočítáte, že vítěz zpravidla nasbírá přes deset tisíc hlasů, má už taková pochvala velkou váhu. Vždyť pro něj vlastně zvedlo ruku jedno menší město. I proto předávání Ceny veřejnosti patří mezi mé nejoblíbenější okamžiky galavečera. Spolu se mnou tuto Zlatou korunu totiž uděluje zástup spokojených klientů,“ říká Pavel Doležal, ředitel Zlaté koruny.
Hlasovat v nominačním kole a zároveň se zařadit do soutěže o zajímavé ceny je možné na www.zlatakoruna.info.
Vyhrát lze např. poukazy na zapůjčení vozů značky JEEP, šperky dle vlastního výběru z dílny JK Jitka Kudláčková a další zajímavé ceny od partnerů Zlaté koruny.
Přečtěte si rozhovor s letošní hlavní vítězkou ankety.
Fotogalerie:
Zleva na fotografiích: Petr Řehák, generální ředitel a předseda představenstva, Equa bank, Pavel Doležal, ředitel projektu Zlatá koruna, Václav Moravec, moderátor, Alena Tučková, vítězka hlavní ceny v hlasování veřejnosti, kterou byl zájezd od CK Fischer v hodnotě 20.000 Kč, Jiří Šindelář, Akademik Zlaté koruny 2015
Orientační termíny Zlaté koruny 2016
10. 2. 2016 Zahájení soutěže Zlatá koruna 2016
Zahájení příjmu přihlášek a nominací do soutěže
4. 3. 2016 Zahájení finálového hlasování veřejnosti v kategorii Cena veřejnosti
18. 3. 2016 Uzávěrka přihlášek a nominací do soutěže Zlatá koruna 2016 a
zahájení hodnocení Finanční akademií
25. 4. 2016 Konec hlasování veřejnosti v kategorii Cena veřejnosti
a Cena podnikatelů
27. 4. 2016 Zveřejnění výsledků hlasování veřejnosti v kategorii Cena veřejnosti
31. 5. 2016 Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže Zlatá koruna 2016
1. 6. 2016 Speciální příloha Zlatá koruna 2016 v MF Dnes, LN, HN
O soutěži Zlatá koruna
Od roku 2003 probíhá pod záštitou ministrů financí ČR soutěž Zlatá koruna , která každoročně oceňuje nejlepší finanční produkty na českém trhu . V roce 2015 se konal již její 13. ročník .
Letošního ročníku soutěže se zúčastnilo celkem 216 produktů od 77 finančních společností . Soutěž Zlatá koruna si získala vysoké renomé zejména tím, že nejlepší produkty v 15 kategoriích vybírá Finanční akademie složená z víc než 300 finančních odborníků . Ta také uděluje cenu Novinka roku a Cena za společenskou odpovědnost.
Významnou součástí soutěže je hlasování o Cenu veřejnosti , kdy nejoblíbenější finanční produkty volí veřejnost prostřednictvím internetu. Od roku 2008 je hlasování rozšířeno o Cenu podnikatelů , o kterou soutěží nejoblíbenější finanční produkty pro malé a střední podnikatele. Do veřejného hlasování v roce 2015 bylo v obou anketách odevzdáno přes 90 000 hlasů .
Výsledky hodnocení v soutěži Zlatá koruna pomáhají veřejnosti snadněji se orientovat v nabídce finančních produktů, motivují občany k tomu, aby se více zajímali o vlastnosti jednotlivých produktů a lépe porozuměli nabídkám finančních společností.
Další informace o soutěži Zlatá koruna najdete na www.zlatakoruna.info.
Partneři soutěže Zlatá koruna 2015
Generální partner a organizátor: pdMEDIA s.r.o.
Partneři: Seznam.cz, Galard, IPSOS, TOP HOTELS GROUP, Imper, JK Jitka Kudláčková, Vysoká škola finanční a správní, JEEP, Dobrá nálada, Pražská Mincovna a Centrum individuální péče při Všeobecné fakultní nemocnici v Praze
Hlavní mediální partner: Mediální skupina Mafra, Mladá fronta Dnes a iDnes.cz
Mediální partneři: Bankovnictví, FinTV, Prague Leaders Magazine, ČIA NEWS, EPRAVO.CZ, Pojištěnívpraxi.cz
Odborní partneři: Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců ČR, Unie společností finančního zprostředkování a poradenství, Asociace penzijních společností ČR, Asociace hypotečních makléřů, CBCB — Czech Banking Credit Bureau, CNCB — Czech Non-Banking Credit Bureau, Asociace pro kapitálový trh ČR, Asociace českých pojišťovacích makléřů, Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR, Klub finančních ředitelů, Svaz průmyslu a dopravy ČR, Navigátor bezpečného úvěru, Hospodářská komora ČR
Poslední zprávy z rubriky Tiskové zprávy:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz