Web Zuno omládl, je blíže k zákazníkům
Praha, 30. září 2015 - Online banka Zuno zmodernizovala a vylepšila svou hlavní webovou stránku. Změnou prošla grafika i obsah a web je nyní pro klienty ještě jednodušší a přehlednější.
Zuno upravilo svou webovou stránku po sérii několika klientských testů a měření."Vizuálně jsme homepage uklidili a zvolili dlaždicové rozložení prvků, což nám otevřelo dveře k responzivnosti celé stránky. V obsahu více pracujeme s klíčovými slovy, které naši klienti často vyhledávají a zakomponovali jsme je do navigace a produktových boxů," říká Martin Hanula, Web and UX Team Manager Zuno.
Redesignem prošla i hlavička a pata stránky, díky čemuž se návštěvník Zuno lépe a rychleji zorientuje. Novým je na hlavní stránce Zuno i tzv. remarketing "call to action" prvek, který zájemci pomůže dostat se jednoduše k žádostem o aktivaci jednotlivých produktů.
V dolní části
stránky jsou doplněny další kontaktní kanály na Zuno. Mnohem větší prostor
dostaly i sociální sítě. "Věříme, že
tato změna přinese užitek návštěvníkovi našeho webu a díky těmto změnám k němu budeme
opět o něco blíže," doplňuje Martin Hanula.
ZUNO na změnách webu pracovalo s agenturou 2fresh, finální verzi zpracoval
interní tým Zuno.
.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz