(Kurzy.cz)
Audi redukuje své cíle pro Čínu, propad akcií snižuje poptávku po luxusním zboží
Automobilka Audi, která je divizí německého koncernu VW, oznámila, že snižuje své letošní prodejní cíle pro čínský trh, který je pro automobilku největším na světě. Původně automobilka plánovala prodat letos v nejlidnatější zemi světa až 600 000 nových vozů. V loňském roce to bylo celkem 578 932 vozů.
Kvůli velkému propadu čínských akciových trhů, ale poklesne obecně zájem o luxusní zboží a tím také o německé prémiové značky.
V prvním pololetí automobilka zvedla prodej v Číně meziročně o 1,9% na 273 853 vozů. Za červen ale automobilka ohlásila pokles o 5,8%.
Nepatrný pokles prodejů v červnu v Číně zaznamenala také automobilka BMW.
Prodeje Mercedesu v červnu v Číně rostly meziročně o 39% na 32 507 vozů. Automobilka potvrdila původní plán navýšení letošních prodejů směrem k 300 000 vozů.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz