Světový marketing a reklama na PIAF
Změnili jsme se. Místo dopisů posíláme e-maily, místo rodinných alb si prohlížíme tablety, místo novin čteme portály. Místo vysedávání po hospodách vysedáváme u facebooku a místo běhání po obchodech nakupujeme v e-shopech. Co udělala digitální revoluce s námi – také o tom bude konference o marketingu a komunikaci PIAF. Během dvou dnů můžete nahlédnout do budoucnosti se společností Google a Facebook, naučit se skloubit tradiční marketing s digitálním, dozvědět se, jak funguje obchodní model, v němž do reklamy nedáte ani korunu, pokud nevyděláte. Uvidíte nejlepší přístupy k reklamě v místě prodeje v Evropě i v ČR a dozvíte se, co jsou to vyhořelé značky.
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.