Nepřekonatelné refinancování: Zuno dá lepší nabídku i po schválení úvěru
Online banka Zuno v nové kampani představuje Nepřekonatelný úrok, který garantuje klientovi po celou dobu splácení. V praxi to znamená, že pokud zákazník dostane výhodnější nabídku od jiné banky i v době splácení refinancovaného úvěru, tedy po jeho načerpání, Zuno úrok ještě sníží.
Kampaň běží od 11. do 28. února 2015. To je také nejvýhodnější čas pro refinancování se Zuno. Jednoduše řečeno, reklamní kampaň upozorní na to, že nabídku Zuno nejde překonat.
K vidění bude 25sekundový spot v tandemu s pětisekundovým na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořen bude bannery, PPC a Facebookem.
Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
„Starý úrok se sazbou do 16,49 % může klesnout například až na 9,9 % ročně. Pokud ale klient předloží v průběhu splácení ještě výhodnější nabídku od konkurence, třeba 8 %, může úrok spadnout až na 6,9 %, což je nejnižší úrok v Zuno. Všechno jde samozřejmě vyřídit online, bez front na pobočkách a poplatků,” říká úvěrový specialista banky Zuno Lukáš Fúčela.
Zuno pro refinancování nabízí tři stabilní úrokové sazby podle výše starého úvěru. Klienti proto dopředu vědí, s jakým úrokem můžou počítat.
Úroková sazba v Zuno začíná na 6,9 % ročně. Pokud má starý úvěr sazbu do 11,49 %, Zuno nabídne úrok 6,9 %. Pokud je v rozmezí od 11,5 % do 16,49 %, klient dostane úrok 9,9 %. Pokud je starý úrok nad 16,5 %, v Zuno bude 14,9 %.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz