Zuno pustí své půjčky na YouTube
Jde o pokračování dosavadní kampaně na půjčku doplněnou YouTube kanálem. Kreativa zůstává nezměněna, videa jsou ale kratší a údernější. Divák tak zachytí hlavní myšlemku reklamy v průběhu prvních pěti sekund.
Sdělení je založeno na dvou myšlenkách. První seznámí diváka s tím, že jsou věci, které lidé potřebují, chtějí a které musí mít. Druhé video zákazníky ujišťuje, že ať si vyberou cokoliv, díky půjčce v Zuno zaplatí méně.
Reklamy se automaticky spouštějí před videi, kampaň běží od minulého týdne. "Je to vůbec poprvé, co testujeme tento způsob propagace. Jelikož je prvních pět sekund na YouTube nepřeskočitelných, předpokládáme, že hlavní myšlenka se takto dostane ke každému divákovi a bude lépe zapamatovatelná," říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Požádat o půjčku v Zuno je jednoduché. Klienti nemusí trávit čas na pobočkách, stačí připojení na internet a skener nebo foťák na zaslání potřebných dokumentů. Úroková sazba v Zuno začíná na 6,9 %. Za poskytnutí půjčky se navíc neplatí žádné skryté poplatky.
Nová kampaň pro rok 2014 běží pod taktovkou agentury Zaraguza Digital, nákup médií zajišťuje ZenithOptimedia a aktivity v oblasti content marketingu zajišťuje interní tým ve spolupráci s agenturami Ponyhouse a Black Apple.
YouTube videa si můžete prohlédnout ZDE
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 230 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování a konsolidace, kreditní karta nebo kontokorent). Zuno je nekonvenční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life.
Jozef Dudáš
Produktový specialista úvěrových produktů online banky Zuno
Od roku 2012 působí jako produktový specialista úvěrových produktů pro Českou republiku a Slovensko. V této funkci je zodpovědný za analýzy a statistiky v oblasti úvěrů, tvoří také nabídky pro stávající i nové klienty, Vedle toho se podílí na testování a kontrole funkcionalit online bankovnictví. Pracuje rovněž na vývoji nových produktů a jejich aktivního začleňování do celkového portfolia banky.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz