Unilever prodal část svých severoamerických aktiv japonské Mizkan Group
Nadnárodní společnost Unilever prodala japonské společnosti Mizkan Group výrobu omáček do těstovin značek Ragú a Bertolli. Japonci za továrny v Owensboro v Kentucky, kde se omáčky vyrábí, a ve Stocktonu v Kalifornii, kde se zpracovávají rajčata, zaplatí v hotovosti 2,2 miliardy amerických dolarů.
Prodej značek Ragú a Bertolli je součástí strategie managementu Unileveru, který chce dokončit restrukturalizaci svého portfolia aktivit v Severní America a také se chce zaměřit na produkty přinášející vyšší marže. V této souvislosti již Unilever loni prodal značku burákového másla Skippy a výrobce dresingů do salátů značky Wish-Bone.
Společnost naopak mimo jiné nakupuje firmy a značky v oblasti péče o tělo.
Na burze v Londýně dnes akcie Unileveru mírně ztrácejí, když se obchodují okolo 2676 pencí za akcii, mínus zhruba 0,7 % oproti včerejší zavírací ceně.
FINAPRA Capital a.s., introducing broker dánské Saxo Bank
Více informací na: www.finapracapital.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz