(Kurzy.cz)
Babišův Agrofert kupuje Radio Impuls a rozšiřuje tak záběr své mediální divize
Radio Impuls v loňském roce před zdaněním a odpisy vydělalo 90 mil.Kč. Konkrétní hodnota transakce zatím není známa.
Agrofert převzal také na Slovensku společnost Ecopress vydávající mimo jiné Hospodárské noviny.
Podle vyjádření Andreje Babiše jsou jeho snahy o budování mediálního portfolia především finančními investicemi, které vycházejí ze současné situace na mediálním trhu. Další akvizice by měly pokračovat, tak aby během 5 let vznikla silná česká mediální skupina.
Propojení vícero reklamních prostorů v podobě tisku, rádia a internetu dává potenciálním zadavatelům reklamy zajímavý prostor pro širokou komunikaci jejich reklamních sdělení a širší možnosti propagace jako takové.
Nutno také poznamenat, že tato strategie dává velký a výhodný prostor pro širokou propagaci vlastních firem z rodiny Agrofertu.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz