CME: TV Nova už má smlouvy na 70 % letošních tržeb v ČR
Sledovanost TV Nova v červnu v cílové skupině 15-54 vzrostla na 36,4 % z 32,3 % v průběhu minulého roku. Generální ředitel navíc oznámil, že skupina česká divize již má smlouvy na přibližně 70% celoročních očekávaných tržeb (HN)
Zpráva není novinkou. Již s výsledky za 2. kv. byl vidět poměrně výrazný růst sledovanosti v České republice. Ve 2. kv. celková sledovanost prime time v klíčové skupině 15-54 dosáhla 42,4 % (37,6 % loni). S výsledky CME oznámila i to, že má již dojednané smlouvy se svými zákazníky na přibližně 70 % celoročního očekávaného objemu reklamy v ČR (na ostatních trzích se dojednaný objem pohybuje mezi 70-85 %). CME v druhém pololetí očekává meziroční růst provozního zisku v rozmezí 0 % - 30 % (a víceméně meziroční stagnaci tržeb). To odpovídá jednocifernému růstu cen reklamy napříč trhy a stále nižší vyprodanosti na klíčovém trhu v České republice. Náš pohled na rok 2014 se nemění.
Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz