Agentura CzechTourism nabízí recept na efektivní podporu domácího cestovního ruchu
Agentura chce v první řadě zmapovat podnikatelské prostředí a ověřit si jeho postoj k propagaci svých služeb a ochotu provozovatelů spolupracovat s agenturou. Druhá část aktivit spočívá v návrhu konceptu širokého Public a Media Relations.
Neméně důležitým pilířem projektu bude realizace mediální kampaně cílené spíše na odborná a regionální média. Osvěta, know-how a podpora propagace pro provozovatele turistických atraktivit a služeb – to vše by mělo být cílem marketingových a mediálních aktivit projektu.
Informační kampaň pro provozovatele odstartuje v květnu 2013 a potrvá do září 2014. Hlavním cílem kampaně je především zefektivnit komplexní a řízenou komunikaci mezi agenturou a provozovateli turistických atraktivit a služeb a zvýšit tak celkové povědomí o možnostech spolupráce mezi agenturou a podnikatelskou veřejností.
Kampaň se zaměřuje na stimulaci nabídky služeb na trhu domácího cestovního ruchu a zlepšení informovanosti provozovatelů o nově vytvořených možnostech, způsobech a stylech propagace a trendech v cestovním ruchu. Stěžejní roli v komunikaci mezi poskytovateli služeb, laickou veřejností a agenturou CzechTourism sehraje největší cestovatelský portál v České republice www.kudyznudy.cz, který agentura provozuje. Navést a naučit provozovatele snadněji a efektivněji přistupovat k medializaci jejich služeb na portálu www.kudyznudy.cz, je základním předpokladem pro uspokojení rostoucí poptávky v oblasti domácího cestovního ruchu.
„Záměr realizovat informační kampaň vychází z dlouhodobých zkušeností agentury a z její spolupráce s provozovateli v domácím cestovním ruchu. Ze společné debaty vzešla potřeba po zlepšení komunikace právě v oblasti propagace. Naší snahou je tak pomoci s propagací co nejširší základně provozovatelů, zejména pak malým a středním podnikatelům tak, aby nabídka portálu Kudy z nudy byla co nejširší“, uvádí Rostislav Vondruška, generální ředitel CzechTourism.
„Cílem kampaně je oslovit jak podnikatele, kteří ještě nejsou registrováni na portálu Kudy z nudy, ale i ty, kteří již služeb portálu využívají,“ doplňuje hlavní manažerka projektu Radka Neumannová. „Zajímá nás nejenom míra povědomí o našich aktivitách v oblasti podpory domácího cestovního ruchu, které slouží k rozvíjení dalších marketingových aktivit, ale také míra informovanosti o možnostech propagace turistických služeb prostřednictvím portálu Kudy z nudy,“ řekla Neumannová. Kampaň bude využívat různých marketingových nástrojů tak, aby bylo dosaženo co nejvyšší míry zásahu. Kromě printové a online kampaně, která bude zaměřena především na odborný a regionální tisk, bude stěžejní část kampaně postavena na directmarketingových aktivitách, tedy na personalizované komunikaci s podnikateli a na media relations, konkrétně redakční práci a komunikaci s novináři.
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz