(Kurzy.cz)
Andruško (TV Nova): Objem reklamy poklesl o 50%, cena se zvedla až o 30%
Ředitel televize Nova Jan Andruško v rozhovoru pro HN potvrdil, že za první dva týdny letošního roku klesl objem odvysílané reklamy na stanicích CME v ČR cca o polovinu. To nicméně vysvětlil růstem cen reklamy až o třetinu, s nímž CME od nového roku přišla. Dle Andruška je tento vývoj očekávaný a je součástí nové politiky, kdy končí každoroční poskytování výrazných slev. Televize tuto strategii měnit nehodlá. Andruško rovněž uvedl, že spuštěním nové stanice Telka v únoru se prozatím zastaví rozvoj nových stanic CME v ČR (nyní celkem 7).
TV Nova totiž přestala nabízet slevy, které původně nabízela, což efektivně vedlo ke zdražení o 10 - 30%. V prvních 2 týdnech roku 2013 tak poklesl objem zadané reklamy meziročně o 50%. I přes tento negativní vývoj vedení TV Nova na této strategii trvá a nebude ji měnit. Informaci považujeme za mírně negativní.
Celá skupina CME není v úplně nejlepší kondici a zprávy ohledně výrazného propadu prodeje reklamy rozhodně nejsou pozitivní zprávou. Česká divize je klíčovým aktivem celé skupiny. Na druhou stranu leden je tradičně slabým měsícem a je příležitostí k podobným pokusům (vliv na výsledky není tak výrazný). Pokud se situace nezlepší, může to pro CME být potenciálně problém. Záležitost budeme dále sledovat. Václav Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz