(Kurzy.cz)
Autobusy Student Agency cestovalo vloni 5 milionů cestujících - o 9% více než v předchozím roce
Pět milionů cestujících oproti 4,5 milionu v roce 2011 přepravily žluté autobusy Student Agency express na pravidelných vnitrostátních a mezinárodních linkách v roce 2012. V meziročním srovnání tak počet cestujících využívající služeb pravidelných linek Student Agency express rostl dohromady o více než devět procent (9%), podle vnitrostátního a mezinárodního rozdělení následovně:
Vnitrostátní doprava Mezinárodní doprava
Rok 2011 3,87 mil. 0,7 mil.
Rok 2012 4,09 mil. 0,91 mil.
Meziroční nárůst 8% 11,65 %
„Rok 2012 byl pro autobusovou dopravu Student Agency rekordní. Posilovali jsme jak na standardních populární linkách, například Praha – Brno, tak naše autobusy začaly nově zajíždět do Sokolova a Chebu. Zároveň jsme v roce 2012 intenzivně spolupracovali s Deutsche Bahn na provozu linek do Mnichova a Norimberku,“ hodnotí Ivana Kašická, obchodní ředitelka Student Agency pro autobusovou dopravu.
Z linek, které byly provozovány po celou dobu v letech 2011 i 2012, vykázaly největší meziroční přírůstek cestujících linky: Brno – Ostrava (nárůst na čtyřnásobek), Praha – Český Krumlov (nárůst o 34%) a Praha – Karlovy Vary – Cheb (nárůst o 2,8%). Stejnou popularitu, jako v roce 2011, si zachovala linka Praha – Plzeň, kde autobusy Student Agency express využilo přibližně 0,78 mil. cestujících. Na lince Praha – Brno cestovalo v roce 2012 více než jeden milion cestujících, což je o 6,8 procenta více než v roce 2011. Nárůst o 17% byl zaznamenán i na lince z Prahy do Liberce a to díky nasazení autobusů s konceptem Fun and Relax. Úspěšná je i linka Olomouc - Zlín, která navazuje na vlaky RegioJet. Vykázala více než osminásobný nárůst oproti roku 2011.
Spoje Student Agency jsou velmi populární zejména díky vysokému standardu služeb a vysoké cestovní rychlosti a výhodné ceně Standardem je servis na palubě v rozsahu káva a další teplé nápoje zdarma, denní tisk, promítání filmu, bezplatné připojení k wi-fi a servis palubního personálu. Moderní a velmi flexibilní je také rezervační a prodejní systém. Vedle toho, patří mezi hlavní motory zvyšující se popularity spojů Student Agency Express vysoké dodržování přesnosti spojů díky novým technologiím GPS a další rozvoj našich služeb. „Stále se snažíme hledat další prostor pro smysluplné rozvíjení autobusové dopravy jak v rámci CR tak v zahraničí, aktivně s klienty komunikujeme a snažíme se jejich podněty a názory začleňovat do našich planu,“ podotýká Kašická.
Do roku 2013 vjíždíme s dalšími novými autobusy
Na přelomu roku Student Agency nakoupilo patnáct nových autobusů, většinu z nich s konceptem Fun and Relax. Vozy jsou postaveny na podvozkových šasi výrobců Volvo a Scania, karoserie a interiér pochází z dílen společnosti Irizar. Vybavení Fun and Relax přináší možnost individuální zábavy podle přání a požadavků zákazníka. Sedadlo každého autobusu je vybaveno individuální dotykovou obrazovkou a rozšiřuje tak nové možnosti zábavy během cestování. Samozřejmostí jsou elektrické zásuvky. Autokary s konceptem Fun and Relax jezdí na linkách z Prahy do Liberce, Brna, Vídně, Mnichova a Liberce.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz