Poptávka českých firem po reklamě na sociálních sítích roste
PRAHA (MEDIAFAX) - Miliony Čechů užívají internetové sociální sítě, čehož si všimli i české firmy a začínají právě tam směřovat svou reklamu. Poptávka po takové reklamě na sítích, jako je facebook či twitter v posledních měsících viditelně roste, potvrdil Mediafaxu Roman Berglowiec z mediální agentura Sabanero.
"Firmy by si měly uvědomit, že kampaně na sociálních sítích se v dnešní době stávají nutností. Pro firmu je to skvělá možnost k oslovení širší základny potenciálních zákazníků. V posledních měsících zaznamenáváme zvýšenou poptávku po marketingu na sociálních sítích," uvedl Berglowiec s tím, že dobrá reklamní kampaň na sociální síti je v současnosti pro firmu velmi důležitá kvůli obrovskému počtu uživatelů, které jsou firmy takto schopny oslovit.
Jen facebook má totiž v současnosti v České republice okolo tří milionů uživatelů, druhý twitter spravuje členskou základnu o sto tisících a další sociální síť LinkedIn má kolem čtvrt milionu klientů. V celosvětovém měřítku jsou počty uživatelů mnohonásobně vyšší. Jejich členské základny navíc stále posilují. Na český facebook se kupříkladu od dubna do září loňského roku přihlásilo pět set tisíc nových uživatelů.
Na trh sociálních sítí také zamířila i například společnost Google inc. Její sociální síť s názvem Google plus má aktuálně k měsíci říjnu celosvětově už přibližně 400 milionů uživatelů.
Miroslav Kyncl, kyncl@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz