Spotřebitelská důvěra Japonska se v lednu výrazně zlepšila
Měsíční průzkum odráží vzorek zhruba sedmi tisíc dotazovaných domácností. V dubnu letošního roku se index po zemětřesení a následném tsunami propadl na dvouleté minimum 33,1 bodů. Všechny komponenty indexu v lednu vykazovaly nárůsty. Největší měrou ekonomická očekávání (+1,4), dále budoucí příjmy (+1,2), zaměstnanost (+1,0) a výdajové plány (+0,8). Index spotřebitelské důvěry oblasti Tokia stoupl o 1,8 na 40,0 bodů a byl nejvýš od února loňského roku. Více jak 63% respondentů předpokládá v letošním roce růst spotřebitelských cen.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz