(Kurzy.cz)
ČT: Příjmy z reklamy letos poklesnou o 90%
Podle agenturních zpráv Česká televize pro letošek odhaduje propad příjmů z reklamy o plných 90% a to především kvůli ukončení vysílání reklamy na ČT1 a ČT24, které souvisí se změnou příslušných zákonů.
Pro loňský rok ČT plánovala příjem caa 480 mil.Kč. Kvůli dřívějšímu ukončení vysílání bude výsledná částka o cca 88 mil.Kč nižší.
Reklama ve veřejnoprávní televizi zůstala jen na programech ČT2 a ČT.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz