Google koupil Katango, chce vylepšit sociální síť Google+
PRAHA (MEDIAFAX) - Společnost Katango, která se zabývá zlepšováním komunikace mezi lidmi a médii v prostředí sociálních sítí, se stala novou akvizicí Googlu. V sobotu o tom informoval viceprezident produktového managementu Google+ Bradley Horowitz.
Před rokem založené Katango je v poslední době druhým strategickým nákupem Googlu zaměřeným na vylepšování jeho sociální sítě Google+. Stejně jako nedávné převzetí společnosti Apture směřuje k zlepšení služeb na Google+, které by tuto sociální síť odlišilo od Facebooku
Katango se od svého vzniku přitom zaměřovalo právě na Facebook. Jeho aplikace umožňovaly provést analýzu přátel uživatele a doporučit jejich rozdělení do skupin. Nejpopulárnější sociální síť ale při využívání aplikací Katanga zůstala stát na půli cesty.
„Smart Lists na Facebooku poskytují jenom problematické výsledky a automaticky vytvářené Seznamy jsou spíš na obtíž, než využitelné,“ uvedl internetový publicista Daniel Dočekal. „Dílem hlavně proto, že Facebook klasicky nezajímá, co uživatel chce, a Smart Lists fungují automaticky a bez možnosti ovlivnění.“
Z vyjádření Bradleyho Horowitze vyplývá, že chce možnosti aplikací od Katanga využít ve výrazně větší míře.
„Měli byste se připravit na to, že se ve vašich Kruzích začne dít něco kouzelného,“ uvedl Horowitz ve svém prohlášení. „Lidé z Katanga jsou totiž kouzelníci.“
Ondrej Fér, fer@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz