(Kurzy.cz)
AIG se vrací po více jak 2 letech na TV obrazovky s reklamou
Nyní po více jak dvou letech se značka AIG vrací na americký trh TV reklamy prostřednictvím šhotů na sjednání životního pojištění AIG Direct.
Podle expertů AIG touto reklamou testuje menší část trhu pro případné opětovné zviditelnění celé značky.
Akcie AIG letos ztrácejí cca 48%.
AIG letos v lednu splatila zbývajících 21 mld.USD z federální kreditní linky. Americké ministerstvo financí letos konvertovalo svých 92% prioritních akcií na řádné akcie a svůj podíl v květnu následně snížilo na 77%.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz