Výsledky Telefónicy: Méně zisku, méně tržeb, méně nadšení? Oficiální zpráva
Telefónica Czech Republic, a.s. oznamuje své neauditované konsolidované finanční výsledky za leden až červen 2011, připravené v souladu s Mezinárodními standardy účetního výkaznictví (IFRS). Zahrnuty jsou také výsledky společností Telefónica Slovakia, Telefónica O2 Business Solutions a dalších menších dceřinných společností. Přehled nejdůležitějších výsledků Na vysoce konkurenčním trhu udržela Telefónica Czech Republic solidní nárůst počtu zákazníků v hlavních oblastech: Počet zákazníků smluvních mobilních služeb se ve druhém čtvrtletí 2011 zvýšil o 57 tisíc, (o 62,7 % více ve srovnání s druhým čtvrtletím roku 2010), díky novým zákazníkům mobilního internetu. Počet zákazníků vysokorychlostního internetu xDSL dosáhl na konci června 841 tisíc, meziročně vzrostl o 11,1 % více (v prvním pololetí 2011 vzrostl o 35 tisíc, o 11,3 % více ve srovnání s prvním pololetím roku 2010); květnové spuštění služeb VDSL pomohlo snížit tempo odlivu stávajících zákazníků vysokorychlostního internetu a podpořilo průměrný výnos na jednoho zákazníka. Tempo poklesu počtu pevných linek se nadále snižovalo, v prvním pololetí 2011 na 58 tisíc, o 6,2 % meziročně méně. Konsolidované výnosy poklesly v prvním pololetí 2011 meziročně o 6,7 %, zejména díky pokračujícím konkurenčním tlakům, snížení mobilních terminačních poplatků, a pozvolnému oživení spotřeby zákazníků v mobilním segmentu... Kompletní výsledky Telefónicy za druhý kvartál v oficiání zprávě společnosti na iPOINT |
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz