Lukáš Kovanda: Jak nás obelhávají výrobci potravin?
Lukáš Kovanda, Peníze, 06.05.2011
Kdo je rozladěn, když zakoupí balení jogurtového mléka, přičemž vzápětí shledá, že je naplněné jen asi tak ze čtyř pětin, měl by si zvyknout - takových případů nejspíše bude přibývat.
I tak se totiž projeví nynější růst cen surovin a potravin na světových trzích. Potravinářské firmy se budou snažit zachovat velikost balení, zachovají i cenu, ovšem uberou na produktu, jímž ono balení naplní. Statistici sice cenovou inflaci daného výrobku registrovat nebudou, vzestupu se však dočká hladina spotřebitelova rozladění.
Dobrý den, spotřebiteli
Pokračování článku najdete na http://www.finmag.cz/cs/finmag/penize/jak-nas-obelhavaji-vyrobci-potravin/
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz