(Kurzy.cz)
CME - info z konferenčního hovoru, reklamní výdaje v 1Q rostly
Management CME včera v konferenčním hovoru uvedl, že v 1Q11 reklamní výdaje meziročně rostly v České republice, Slovinsku a na Slovensku, přičemž obrat na Slovensku, kde reklamní trh dlouho zaostával na růstem ekonomiky, považujeme za pozitivní informaci. Klíčový je pokračující růst v České republice (+5 % r/r), který je v souladu s naší projekcí. CME také vykázala stabilní či rostoucí tržní podíl ve všech zemích, přičemž pozitivně překvapil růst podílu na Slovensku (ze 66 % na 69 % r/r) a v Chorvatsku (ze 42 % na 49 %).
Reklamní trhy čeká podle managementu v 1. polovině roku pomalý růst či stagnace, která by měla přejít ve zrychlený růst ve druhé polovině roku. S tímto vývojem počítáme i v našem modelu. CME tentokrát neuvedla konkrétní výhled na tržby a zisk EBITDA pro celý rok, avšak gen. ředitel CME Sarbu uvedl, že současný konsensus analytiků na úrovni 810 mil. USD u tržeb a 165 mil. USD u zisku EBITDA je v souladu s očekáváním managementu. Management dále uvedl, že během roku očekává výrazný růst EBITDA marže (v 1Q11 činila 8,2 %). Za poměrně nízkou marží v 1Q11 vidí sezónně slabší období. Na celý rok společnost potvrdila záměr dosáhnout kladného volného cash flow, což zatím za 1Q11 splnila.
Informace z konferenčního hovoru společnosti hodnotíme celkově pozitivně, zejména díky výhledu rostoucích maržích, udržení tržních podílů a potvrzení současného pohledu analytiků na celoroční tržby a zisk OIBDA.
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz