Téměř polovina Čechů využije povánoční slevy
Podle průzkumu Citibank realizovaného ve spolupráci s agenturou STEM/MARK povánočních slev využívají nejvíce ženy (66 %) a lidé ve věku 30 – 44 let (36 %). Nejčastěji nakupovaným zbožím je oblečení, obuv a sportovní potřeby.
Ve srovnání se situací před dvěma lety jsou však Češi při útrácení více obezřetní a využívají slev méně než v minulosti. V průzkumu Citibank uvedlo 34 procent dotázaných, že od roku 2009 se jejich finanční situace zhoršila, a proto tak celých 44 procent lidí neplánuje povánoční slevy vůbec využít.
Exkluzivní výzkum pro Citibank v listopadu 2010 realizovala agentura STEM/MARK. Počet uskutečněných rozhovorů byl 1014.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz