Kampaň Pampers UNICEF pokračuje i letos
Kampaň by se letos měla víc zaměřit na sociální sítě, konkrétně na Facebook, kde probíhá iniciativa „1 fanoušek = 1 vakcína“. Konkrétně to znamená, že za každého nového fanouška, který se přihlásí na fan page pampers.cz na Facebooku v průběhu ledna až března 2011 odvede Pampers UNICEFu jednu vakcínu proti tetanu.
Kromě sociálních sítí a PR bude kampaň k vidění i v tiskových médiích a v místě prodeje.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz