At Media míří na hospodyně s dětmi
Balíčky, vystavěné na kombinaci tematických televizí měřených tv-metry, jsou v nabídce mediálního zastupitelství At Media již druhým rokem.
Na začátku roku 2011 přibyla k dosavadním šesti balíčkům (At Max, At Kids, At Adults, At Choice, At Choice+, At Young) kombinace At Mothers, která umožňuje přesné cílení na mladé hospodyně s malými dětmi.
"Jeho afinita k cílové skupině dosahuje úrovně 210 procent," tvrdí Marketing & PR Executive At Media Martin Roman.
Souhrnný zásah šesti tematických stanic zařazených do At Mothers (Disney Channel, Minimax, Film+, TV Paprika, Universal Channel, Óčko) se pohybuje okolo dvou milionů diváků měsíčně a jeho podíl na sledovanosti ve zvolené cílové skupině se v roce 2010 pohyboval mezi dvěma a třemi procenty.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz