Spot na pondělí (10.1.2011)
Knihu u nakladatelství Penguin Group vydává ekonomický novinář New York Times Eduardo Porter.
Autor odhaluje zákulisí cen, které každodenně platíme, aniž bychom se ptali, proč daná komodita stojí to, co stojí.
A (jak nakonec ukazuje i samotný spot) neplatíme zdaleka jen za kafe u Starbucks, ale také za narození, za svobodu či za smrt.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz