Daphne prý urychlí media tracking
Daphne automaticky zpracovává data z online výzkumu reklamních kampaní a poskytuje výsledky do dvou až pěti dnů.
“Nástroj, díky němuž lze bezprostředně ověřit, zda je komunikace efektivní a zda přináší kýžené výsledky, a to již v průběhu kampaně, je něčím, po čem odborníci již dlouho volají,“ říká Jaroslav Jíra, ředitel pro obchod a marketing GfK Czech.
Vývojáři Daphne zautomatizovali proces sběru a analýzy dat. Oproti metodikám, které byly k dispozici dosud, už není třeba data několikrát procházet a vyhodnocovat. Nasbíraná data jdou po automatickém vyhodnocení přímo ke klientovi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz