Seat představí novou Alhambru na sjezdovkách
Za šestnáct dnů automobilka navštíví dvanáct lyžařských středisek v Krkonoších, Jizerských horách, Jeseníkách, Beskydech a na Šumavě.
Seat nechce jen představit nový rodinný vůz, ale připravil pro návštěvníky center řadu zábavných atrakcí. V areálu bude k dispozici bar s teplými nápoji a dvě chillout zóny.
Návštěvníci si budou také moci v Seat stanu zapůjčit přilbu se zabudovanou kamerou, která pořídí záznam z jízdy po sjezdovce. Tento záznam bude v zápětí přenesen na DVD disk, který obdrží návštěvník jako dárek. Nejlepší videa pak budou umístěna na webové stránky projektu, kde bude možné hlasovat a zvolit vítěze. Ve hře je víkendový pobyt na českých horách.
Do kampaně se zapojuje také oděvní značka OXBOW, která obléká produkční tým a Red Bull s nápoji. Celou kampaň realizuje agentura Ritual, která s automobilkou spolupracuje na BTL projektech již sedm let.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz