První zelená síť patří Vodafonu
Operátor pro kampaň První zelená síť využívá zejména venkovní nosiče, postery a televizní jingles. Koncept kampaně pochází z dílny agentury Team Red, loga a název První zelená síť vznikly v agentuře Lemonade.
Do zelené se převléknou jak fanouškovské stránky Vodafone na Facebooku a Twitteru, tak na Vodafone Youtube kanálu. Tam bude umístěno edukativní animované video, které připraví agentura Boomerang,“ řekl specialista interaktivního marketingu Vodafone Petr Houzar.
Kampaň upozorňuje na fakt, že Vodafone jako první operátor v ČR využívá v maximální možné míře energii z obnovitelných zdrojů, jíž pokrývá 70 % spotřeby svých vysílačů, datacenter a ústředen.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz