Bernard představuje nový web
Rodinný pivovar Bernard dnes představil uživatelům novou podobu svých webových stránek. Ty vznikly na základě spolupráce pivovaru a agentury FG Forrest, která zakázku získala už začátkem léta díky vítězství v tendru. Nový web by měl podle PR manažerky FG Forrest Lady Adámkové podpořit vnímání značky a vyvolat následnou požadovanou emoci. Hlavním motivem homepage je kampaň Pivo jako šperk, kterou pro Rodinný pivovar Bernard v roce 2006 vytvořila reklamní agentura Euro RSCG Prague.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz