CME: výhled českého reklamního trhu zůstává relativně slabý
My čekáme, že české reklamní příjmy v TV porostou meziročně o 4-6%ve 2011, což je nad výše zmiňovanými čísly. Samozřejmě největší rizika pro reklamní trh představují úsporná opatření vlády ve 2011 (snížení platů ve státní sféře, vyšší daně a růst nájmů). Logicky tržby CME porostou v ČR ve 2011 relativně pomalu, ale zůstáváme poměrně optimističtí ohledně výhledu na ostatní země a nadále doporučujeme CME Akumulovat.
R. Kramule, V. Kmínek
Poslední zprávy z rubriky Akcie v ČR:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz