Pošta vypsala tendr na mediálku
Dosud tyto služby zajišťovala agentura PHD. Mediální agentura bude pro poštu navrhovat vhodná média pro reklamní kampaně a nakupovat reklamní prostor ve všech typech médií. Zároveň bude například monitorovat mediální aktivity konkurence.
O vítězi tendru na uzavření rámcové smlouvy s poštou má rozhodnout co nejnižší navržená cena. Zájemci mají podávat své nabídky do 30. prosince letošního roku.
Česká pošta provozuje okolo 3350 poboček a zaměstnává zhruba 36.000 lidí. Firma má roční tržby přes 20 miliard korun.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz