Euro RSCG Worldwide je opět největší
Tuto informaci uvedl časopis Advertising Age ve vyhodnocení Global Marketers Report.
Euro RSCG Worldwide se udrželo na první pozici díky stabilním akvizicím v oblasti globálních klientů, mezi jinými také díky novému klientovi AMD, zařazením mezi skupinu globálních digitálních dodavatelů, novým a rozsáhlejším zadáním od Pernod Ricard, extenzí klíčových klientů, jako je například Peugeot v Číně a díky nedávným akvizicím značek Durex a Scholl od Reckitt Benckiser.
Počtem 72 globálních klientů předčila agentura Euro RSCG Worldwide v boji o první místo takové konkurenty jako například Ogilvy & Mather, McCann Erickson Worldwide a Young & Rubicam. V seznamu Top 100 globálních marketérů uvedených ve zprávě je 83 globálních klientů včetně značek Coca-Cola, Danone Group, General Electric, Heineken, Kraft, L'Oreal, McDonald's, Merck, Pernod Ricard, PSA Peugeot Citroen, Reckitt Benckiser, sanofi-aventis, Sony a Walt Disney. Zodpovědnost za tyto klienty přebírá více než 233 agentur patřících do globální skupiny Euro RSCG.
"Skutečnost, že vás vyhlásí pět po sobě následujících let největší globální agenturou, je důkazem toho, že globálním klientům dokážeme definovat kreativní podnikatelský model na míru, v jehož nitru tepe digitální srdce," uvedl David Jones, globální CEO sítě Havas Worldwide a Euro RSCG Worldwide.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz