Pardubické kultuře chybí peníze na reklamu
Vyplynulo to z konference Kultura v době ekonomické krize, která se uskutečnila na pardubickém zámku.
"Z našeho rozpočtu dáme 90 procent na mandatorní (zákonem stanovené) výdaje, pustit se do smysluplné propagace je složité," řekla ředitelka Východočeského muzea Jitka Rychlíková.
Problémy s penězi na reklamu mají i mnohem menší organizace, než je muzeum. Sbormistr chlapeckého sboru Bonifantes Jan Míšek by uvítal, kdyby město vyčlenilo zdarma nebo za příznivější cenu reklamní plochy pro menší akce. "Stálo by za to i zvážit změnu systému rozdělování grantů," řekl Míšek. Primátorčin náměstek František Brendl (Pardubáci) očekává, že město nějaké plochy nabídne. Je možné jednat i se Službami města Pardubic, které také mají reklamními prostory.
"Je ale důležité tomu dát jasná pravidla. Město by takto mohlo podporovat organizace, které zřizuje nebo jim dává granty," řekl Brendl. Větší prostor by mohly kulturní akce dostat i v radničním zpravodaji. V minulosti byl měsíčník v některých obdobích spíš politickou propagací, dodal.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz