Sledovanost televize v říjnu meziměsíčně stoupla o osm procent
PRAHA (MEDIAFAX) - Sledovanost televize za celý den v říjnu vzrostla ve srovnání se zářím o osm procent, v porovnání s loňským říjnem však došlo k tříprocentnímu poklesu. Vyplývá to z Měsíční zprávy o sledovanosti televize za říjen 2010, kterou na svém webu zveřejnila společnost Mediaresearch.
Sledovanost televizí v hlavním vysílacím čase pak v říjnu meziměsíčně vzrostla o šest procent, při srovnání s říjnem 2009 však i v takzvaném prime time došlo k dvouprocentnímu poklesu.
Meziměsíčně vykázaly největší nárůst skupiny ženy 35-54 let, muži 35-44 let. Více sledovali televizi také v Jihočeském kraji a na Vysočině. Statistici zaznamenali velký nárůst také u jednočlenných domácností.
Naopak největší meziroční pokles sledovanosti nastal u cílových skupin ženy 25-34 let a ženy 15-24 let. Méně než loni letos v říjnu sledovaly také pěti a vícečlenné domácnosti a lidé bydlící v obcích s méně než 999 obyvateli. Pokles sledovanosti nastal také v Libereckém, Moravskoslezském a Plzeňském kraji.
Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Finance:
Přečtěte si také:
Prezentace
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Štěpán Křeček, BHS
Tři měsíce v řadě klesají ceny potravin v České republice nejrychleji ze všech zemí Evropské unie
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz