Oceněny reklamy zaměřené na seniory a děti
Čtvrtého ročníku soutěže se zúčastnilo rekordních 40 neziskových organizací a odborná porota vybírala z více než 60 soutěžních příspěvků. Cenu Žihadlo 2010 za nejlepší reklamní kampaň s veřejně prospěšnou tematikou získala v kategorii tištěné reklamy Diakonie ČCE za kampaň Otevřeno seniorům, kterou připravila reklamní agentura Thamesdown. V kategorii televizní spot byla oceněna obecně prospěšná společnost Celé Česko čte dětem za stejnojmennou kampaň propagující předčítání dětem. Televizní spot zpracovala firma TBWA Praha.
Jako nejlepší internetový projekt byly oceněny webové stránky Skutečný dárek, které pro obecně prospěšnou společnost Člověk v tísni zprovoznila agentura w3w. Mezi rozhlasovými spoty bodovala kampaň Kavárna bez konce obecně prospěšné společnosti Startujeme, která na projektu spolupracovala s agenturou Pragoart.
"Na rozdíl od minulých ročníků nebyly v převaze kampaně z dílny velkých reklamních agentur, ale objevovalo se více kampaní, na nichž pracovaly menší agentury nebo samotné neziskové organizace," řekl Marek Šedivý z pořadatelské organizace Neziskovky.cz.
Soutěž Žihadlo vznikla v roce 2007 a je jedinou v České republice, která hodnotí veřejně prospěšné kampaně realizované neziskovými organizacemi.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz