Drážďany lákají české turisty
Na Čechy proto saská metropole zaměřila i svou reklamní kampaň. Do lákání návštěvníků z Česka letos v zimě Drážďany plánují vynaložit v přepočtu skoro půlmilionu korun.
V českých městech se mají objevit plakáty a letáky se sloganem "Drážďany. Dávají zimě lesk", pro denní tisk je připravena speciální příloha o vánočním Sasku a do Prahy má 26. listopadu dorazit i reklamní kamion. V plánu jsou také internetové stránky v češtině. Z celkové sumy 150.000 eur (3,7 milionu Kč) určených na letošní zimní turistickou kampaň města bylo na reklamu v Česku vyhrazeno podle deníku Sächsische Zeitung 20.000 eur (zhruba 493.000 Kč).
"Děláme rozsáhlou reklamní kampaň, která se nezaměřuje jen na Německo, ale která má na Drážďany upozornit třeba právě v sousedním Česku," uvedla na tiskové konferenci k jejímu zahájení šéfka společnosti Dresden Marketing Bettina Bungeová. Větší zacílení na Čechy se podle ní vyplácí, neboť jich do "Florencie na Labi" přijíždí každý rok víc.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz