Farmaceutická reklama šla přes miliardu
Největší množství reklamního prostoru nakupovaly firmy GlaxoSmithKline, Walmark a Simply You Pharmaceuticals. Dnes o tom informovala společnost Admosphere, která reklamní výdaje vyhodnocuje na základě ceníkových cen.
Farmaceutická společnost GlaxoSmithKline letos od ledna do září investovala do reklamy 156,3 milionu korun. Výrobce doplňků stravy Walmark utratil 139,1 milionu korun a společnost Simply You Pharmaceuticals 130,5 milionu korun.
"Horní příčky doplňují Reckitt Benckiser Czech Republic, distributor léků Novartis a výrobce humánních léčiv Boehringer Ingelheim se svými investicemi nad 100 milionů korun," uvedl obchodní ředitel společnosti Admosphere Tomáš Hynčica.
Do sledovaného segmentu farmaceutických výrobků byla podle něj zařazena kategorie léků, vitamínů a minerálů, prostředky na hubnutí nebo antikoncepce.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz