Rajec dosáhl na ceny v soutěži
Server Strategie.sk píše, že značka Rajec byla porotou oceněna třemi nominacemi ve dvou kategoriích a dvěma absolutními vítězstvími. V kategorii "Best new flavoured water" bodovaly Limitovaná edice Rajec Bylinka Letní bouřka a Rajec Tajemství stromů Kaštan, které sa dostaly mezi čtyři nominované finalisty. Titul absolutního vítěze kategorie si odnesla Rajec Bylinka Letní bouřka, která dosáhla i na absolutní prvenství v kategorii "Best consumer TV marketing campaign".
Lesto se soutěžilo ve 12 kategoriích a celkem sa do soutěže Water Innovation Awards přhlásilo víc než 150 účastníků z 31 zemí. Začátkem října se pak v Londýně sešla porota, aby nominovala finalisty pro galavečer konaný v Gleneagles. Oficiální vyhlášení finalistů a vítězů se v Gleneagles uskutečnilo 2. listopadu 2010 a bylo součástí už 7. ročníku Global Bottled Water Congress.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz