Zisk Washington Post vylétl vzhůru
Zasloužila se o to zejména vzdělávací divize Kaplan, sdělila dnes firma, která mimo jiné vydává stejnojmenný americký deník a nedávno prodala magazín Newsweek.
Tržby společnosti se zvýšily o sedm procent na 1,19 miliardy dolarů. Příjmy divize Kaplan, která nabízí například vzdělávací programy, školicí kurzy a služby pro vysoké školy a tvoří více než 60 procent celkových tržeb koncernu, vzrostly o devět procent na 743 milionů USD a její provozní zisk se zvýšil více než dvojnásobně. Reklamní příjmy vlajkového listu Washington Post stouply o tři procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz