Češi nejsou líní
Středem kampaně je webová stránka proaktivnicesi.cz. Návštěvník tu najde videa s komentovanými "závody v lenosti". Reprezentanti mezi sebou soutěží například v předstírání práce, ležení nebo dívání se do zdi. Zatímco videa mají uživatele spíš pobavit, online průzkum je má přesvědčit, že oni sami líní nejsou. Pokud ho vyplní, měli by zjistit, že jsou více či méně hodně aktivní.
„Kampaň vychází z faktu, že mladí lidé často podceňují rizika a krytí se proti nim. Cílem kampaně je ukázat, že Češi jsou aktivním národem, a tudíž by se měli lépe starat o zajištění v případě nepříjemných situací," říká Petr Buchta, marketingový manažer ING.
K účasti v "Průzkumu lenosti" ING motivuje poukazy na služby a zboží obchodních partnerů, tématicky z oblasti cestování a outdooru. Aby se ovšem svůj "výsledek" dozvěděli, musejí respondenti zadat telefonní číslo. Na samotnou kampaň na webu upozorňují bannery, videa na YouTube a komunikace na Facebooku. Kampaň vznikla ve spolupráci agentur Young and Rubicam a Wunderman. Obě agentury spolupracují s ING dlouhodobě a obě byly vybrány na základě tendru.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
15.04.2024 Kam půjdou úrokové sazby? Aktuální přehled...
15.04.2024 Zabouchnuté dveře vyřeší zámečník od pojišťovny...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz