Dell v ofenzívě
Nosný slogan "You can tell it‘s a Dell" se na zveřejněných prototypech inzerátu objevil minulý týden spolu s obrázkem a několika řádky textu. V něm se má – narozdíl od dosavadní praxe – objevit humor. Firma protentokrát upustila od obvyklého zaměření na cenu a rozhodla se pracovat na posílení image. Jestli se bude česká verze sloganu také rýmovat na "dell", se zatím neví.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz