Británie jako "značka" je čtvrtá na světě
Výsledky jsou výsledkem analýzy celkem 20 000 rozhovorů s dospělými osobami na celém světe. Průzkum se zaměřuje na vnímání každého národa obdobně jako u standardních komerčních značek. Velká Británie si udržela páté místo jako nejatraktivnější turistická destinace a umístila se na čtvrtém příčce z hlediska historického bohatství. Za zmínku rovněž stojí kulturní dimenze, zejména čtvrtá pozice v kategorii zajímavé a vzrušující místo z hlediska současné kultury (hudba, film, umění a literatura) nebo 8. místo podle sportovních událostí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz