Cena pro Ketchum
Udílení cen časopisu PR News se uskutečnilo v úterý 5. října 2010 v New Yorku. Dalším úspěchem agentury bylo její zařazení mezi 17 agentur a společností na seznamu Top Places to Work in PR.
Ceny Platinum udílené časopisem PR News každý rok oceňují nejlepší komunikační strategie a programy v dynamickém odvětví public relations. Tyto prestižní ceny jsou
pro lidi z oboru standardem výjimečně dobré práce v public relations.
"Získané ocenění firmy roku 2010 je měřítkem talentu našich kolegů, hodnoty práce pro naše klienty a síly vztahů mezi námi a klienty," řekl Raymond L. Kotcher, generální ředitel společnosti Ketchum.
"Na ocenění i na spolupráci s největšími profesionály v oboru jsme pyšní. Dosažení takového úspěchu je skvělé," uvádí k vítězství Ketchum Zdeňka Kuhnová, ředitelka agentury Pleon Impact v Čechách, jež je součástí nadnárodní PR sítě Ketchum.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz