Cílová skupina: sebevrazi
Agentura cílí konkrétně na lidi, kteří pojmou úmysl rozloučit se s tímto světem skokem do řeky Sávy z Brankova mostu. (Brankův se mu říká od roku 1984, kdy skokem z něho spáchal sebevraždu básník Branko Ćopić.) Na místo, jež je vidět pouze ve chvíli, kdy přelezete zábradlí mostu a shlížíte na hladinu, promítá McCann Erickson nápis "Niste sami" a číslo telefonní linky, kde se vám pokusí vysvětlit, abyste si poslední skok rozmysleli.
Stejně podnětný jako reklama sama je existence instituce jejího zadavatele, jímž je srbský Úřad pro prevenci sebevražd. Ten vznikl v reakci na bezprecedentní počet sebevrahů; v posledních deseti letech se jejich roční počet v Bělehradě zdvojnásobil, přičemž skok z Brankova mostu patří k jejich nejoblíbenějším metodám.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz