Svět reklamy je obsazen jako loni
Navzdory poklesu reklamního trhu a doznívající hospodářské krizi se třetího ročníku prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie Svět reklamy 2010 účastní asi osm desítek vystavovatelů, tedy zhruba stejně jako loni. Předseda představenstva pořadatelské společnosti Omnis Daniel Vaverka uvedl, že i počet návštěvníků je minimálně stejný jako před rokem. Veletrh se koná dnes v pražském hotelu Diplomat.
Veletrh je podle Vaverky jednodenní nízkonákladovou akcí s cílem zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a uživateli reklamy. Vystavovatelé představují novinky, nové nápady, seznamují účastníky s účinností svých médií a předávají podklady a prospekty pro další využití. "Cílem je přinést inspiraci," dodal.
Z nových trendů upozornil na elektronizaci reklamních nosičů, která spočívá především v postupném nahrazování klasických papírových plakátů LED diodovými médii. "Reklama je čím dál nápaditější," podotkl s poukazem na nabídku reklamních pochutin. Například společnost Event & promotion představila tradiční lázeňské oplatky různých velikostí, tvarů, barev, příchutí a vpečených nápisů, které mohou sloužit firmám jako reklama.
Reklamní trh zaznamenal loni podle informací týdeníku Strategie oproti roku 2008 pokles o 1,8 procenta, z 54,35 miliardy na 53,36 miliardy korun. Zachraňovala jej ovšem inzerce v místě prodeje a inzerce v televizích, které jako jediné rostly.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
24.04.2024 Výsledková sezóna: Jak se daří výrobcům čipů a...
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz