Facebook bere webům firem návštěvníky
Filmoví a reklamní kritici zase stále hlasitěji naříkají na kvalitu internetových stránek, jež filmová studia věnují propagaci svých filmů. Podle agentury DBM/Scan, která se věnuje detekci marketingových trendů, má obojí společného jmenovatele – sociální síť Facebook. Teoreticky by se čekalo, že domácí webová stránka bude střediskem všech možných informací, ať již prodáváte hnědou limonádu, auta nebo filmy. Ve skutečnosti se jich nejvíce soustředí na Facebooku, kde je firma (či studio) jen jedním z mnoha tvůrců. Trend však je nepřehlédnutelný: například Coca-cola má na Facebooku téměř 11 milionů fanoušků, dvojnásobek loňského údaje, zatímco návštěvnost její domovské firemní stránky klesla v téže době o plných 40 procent. Podle časopisu Advertising Age s proudem nejlépe plují filmaři, kteří vlastní stránky často vyloženě zanedbávají ve prospěch Facebooku: chybějí na nich životopisné informace, nenajdete na nich trailery (často ani ty, které již proběhly televizním vysíláním), fotogalerie jsou kusé... Dokud však existuje facebookové tlačítko "Like It", je to jedno.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
28.03.2024 5 kroků pro pravidelnou údržbu vaší motorové pily
27.03.2024 I elektrická koloběžka musí mít povinné ručení
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Revoluce v umělé inteligenci: Nový superčip společnosti Nvidia může změnit svět
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Kdy a komu se vyplatí využít DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Mgr. Timur Barotov, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
SPILBERK investiční fond SICAV, a.s. se mění k lepšímu aneb Co přinesla Valná hromada
Miroslav Novák, AKCENTA CZ
ČNB pokračuje ve snižování sazeb, proinflačním rizikem slabší koruna
Ali Daylami, BITmarkets
Bitcoin stanovil nové historické maximum – Je už na nákup pozdě?
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna prodraží dovolenou. Kolik si kde letos připlatíme?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz