Microsoft slibuje smartphonový trhák
Firma proto slibuje bombu, na kterou trh čeká. V rámci reklamní kampaně se objevil i pohřební průvod, ve kterém zaměstnanci Microsoftu převlečení za truchlící pozůstalé pohřbívají konkurenci v podobě rakví s logem Applu a BlackBerry. Jen Google se svým systémem Android byl nějak opomenut, pokud ovšem nepočítáme jednoho ze zaměstnanců Microsoftu, který celý pohřební průvod nafotil a vyvěsil na svoji stránku na portálu Flicker. Ironií osudu k tomu použil mobil s operačním systémem Android. Je ale možné, že se Microsoft nesnažil pohřbít konkurenci, ale svoji neúspěšnou minulost, kterou v oblasti mobilních telefonů pronásledovala jedna finanční katastrofa za druhou.
Celý pohřeb ale představoval jen předběžnou kratochvíli, kompletní reklamní kampaň bude spuštěna až 11. října v New Yorku. Kampaň s heslem „Přichází revoluce“ je ale poněkud nepřesná – v oblasti mobilů již revoluce přišla, a jmenovala se iPhone. Ohlásit revoluci je totiž jednoduché. Přinutit zákazníky, aby se jí chtěli zúčastnit, je mnohem složitější.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz